سلام
خانوما من ۱۱هفته و ۳روز قرار برم ان تی زود نیست؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم . منم یادمه ۱۲ هفته رفتم

ن اوکیه

بهترین وقتش ۱۲هفاه و دو روز هست

شما الان چندهفته ای دقیق؟

سوال های مرتبط