خانوما ۱۵ماهگی زود نیست دخترمو از شیر بگیرم؟

۴ پاسخ

نه عزیزم کارت درست همینه دکترا جدیدا میگن 12ماهگی شیشه یا سینه گرفته بشه و بجاش روزای 400میل شیر پاستوریزه با لیوان بخورن یا یک پیاله ماست، نیاز بدنشون تامین میشه

والا پسرم ۱۰ماهگی ول کرد کلا دکترم گفت مهم ۶ماه اول بود منم بهش شیرپاستوریزه دادم شیرخشک نمیخورد

جدیدا میگن یکسالگی کافیه شیر خوردن. بعدش تدریجی از شیر بگیرین

من پسرمو ۲۲ ماهگی‌گرفتم نمیدونم والا دکترش چی میگه؟

سوال های مرتبط

مامان محیا جونم مامان محیا جونم هفته سی‌وسوم بارداری