۴ پاسخ

سلام منم دقیقا علایمم همینا بود درد نوک سینه بود و دلدرد پریودی
روز ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ منفی بود برام روز ۱۳ هاله ریز. و روز ۱۴ هاله پرنگ بود و آزمایشم مثبت بود

عزیزم از ۱۴تا ۱۵ازاد سازی واژن موعدت هم تست بزن دقیق نشون میده

بزار از موعدت بگذرع..

بزن نشون میده

سوال های مرتبط