مای بی بی تا یخ انقضا دارن ؟؟؟

۴ پاسخ

از الان که نمیشه گرفت چون بعضیاش به پای بچه نمیسازن و حساسیت میارن

اره دارن
مخصوصا جاهایی که با تخفیف خوب میزارن حتما تاریخ رو نگاه کنید اخرای تاریخ انقضا که میشه ارزون میدن فقط به درد وقتی میخوره که همون موقع توی مدت کوتاه میخوای برای بچه استفاده کنی

سه سال

سه سال بعدازتولید زدن

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هلن خانومی🍒 مامان هلن خانومی🍒 ۱ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی