۷ پاسخ

نه نگران نباش برا روشا سبک بود توی دوماه یکم تب کرد توی۴تبم نکرد خداروشکر

۴ ماهگی راحته یکیش ک اصلا درد نداره

بچه من اذیت نشد خداروشکر ۴ ماهگی خیلی خوب بود تبم نداشت

پسر من اذیت نشد خداروشکر

از دو ماهگی آسونتره

بستگی ب بچه داره یه بچه دوماهگیش سخت چهارماهگیش خوبه به بچه همه واکسناش اذیت میشه یکی ن

سلام بچه من دوماهگي اذيت شد ولي چهارماهگي نه خوب بود

سوال های مرتبط