پسر من دوماهگی تب کرد ولی چهارماهگی نه اونقدر فقط دوروز حواست باشه عزیزم پاراکیدشو سرساعت بدی تب نمیکنه
والله من امروز صبح زدم یکم گریه کرد با پاهاش هم بازی میکنه و چهار ساعت دارم استا میدم یکدفعه تب میکنه
پسر من ک فقط موقع زدن آمپول گریه کرد بعدش ن تب داشت ن هیچی همش میخندید پاهاشو تموم میداد
نه دردش کمتره اصولا ولی تبش ممکنه بیشتر باشه
اینو هم خود بهداشت بهمگفت و هم خودمو دوستام تجربه کردیم اکثرا
نه برای پسر من که خیلی بهتر از 2 ماهگی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.