ن اصلااااااااا
دختر من وقتی زد انگار اب زدن بهش اصلا واکنشی بعدش نداشت البته دوماهگی هم همینجور بود البته دو ماهگی درد داشت پاهاش تا بعداز ظهرش
نه اصلا
برا پسرمن سبک و خوب بود خداروشکر
پسرم تا ۲ روز تب داشت و یک هفته شیر نخورد
سلام عزیزم نه نگران نباش
دختر من زیاد اذیت نشد
در صورتیکه قطره تب بر ب موقع بهش بدی
ن پسرم اصلا اذیت نشد فقط دو هفته اعتصاب شیر کرد بزور شیرمیدادم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.