سلام دوستان واکسن چهار ماهگی درد داره ؟

۴ پاسخ

نسبت به واکسن دوماهگی خیلی بهتره دردش کمتره

من دوماهگی اذیت شد ولی چهار ماهگی نه خیلی راحت بود انگار ن انگتر واکسن زده انقدر بمب انرژی بهش زدن😂

من دیروز زدم یک درصد درد با تب نداش انگار نه انگار بش واکسن زدن حتیوقتی دست به پاهاش میزدم از ته دل میخندید😂البته تو دو ماهگی هم همینطور بوده درد نداشته خلاصه بستگی به نوزاد داره

سلام آره درد داره بچه من تا دوروز پاشو نمیتونست تکون بده ولی خداروشکر مثل دوماهگی تب نکرد

سوال های مرتبط

مامان پسری🍓🐻 مامان پسری🍓🐻 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۶ ماهگی