نسبت به واکسن دوماهگی خیلی بهتره دردش کمتره
من دوماهگی اذیت شد ولی چهار ماهگی نه خیلی راحت بود انگار ن انگتر واکسن زده انقدر بمب انرژی بهش زدن😂
من دیروز زدم یک درصد درد با تب نداش انگار نه انگار بش واکسن زدن حتیوقتی دست به پاهاش میزدم از ته دل میخندید😂البته تو دو ماهگی هم همینطور بوده درد نداشته خلاصه بستگی به نوزاد داره
سلام آره درد داره بچه من تا دوروز پاشو نمیتونست تکون بده ولی خداروشکر مثل دوماهگی تب نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.