۴ پاسخ

فقط سوزنش دردش میگیره البته من نمیبرم‌پسرم مامانم میبره گفت برا سوزن زدن ی کوچولو گریه کرد بعدش ی کم تب کرد پاهاش هم درد نگرفت فقط روز اول استامینوفن دادم
بچه ها باهم فرق میکنن

نه اتفاقا سبک بود برای دخترم هم دوماهگی هم ۴ماهگی بستگی به بدن بچه داره

پسر من فقد همون موقع که واکسن زد خیلی صدا داد و بقیش ساکت بود فقد تب داشت یکم ولی باید مرتب بهش استامینوفن بدی و کمپرس سرد و گرم حتما انجام بدی

من دوروز پیش زدم بد نبود به مقاومت بدن بچت ربط داره

سوال های مرتبط

مامان پسری🍓🐻 مامان پسری🍓🐻 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان هلیا🫀کیمیا💋 مامان هلیا🫀کیمیا💋 ۴ ماهگی