۵ پاسخ

منم تو همین وضعم
۱ روزم تاخیر دارم
انقد شدید میشه یهو ک نوار میذارم ولی فعلا ک نشدم
کاش این ماه دیگ باردار باشم😭

منم این ماه3تا فولی غالب داشتم االان10روز ب موعدمه از صب انقد درد شدید پریودی گرفتم نمیدونم جرا شما چند روز ب موعدته

منم قبل اینکه بفهمم باردارم مثل همیشه درد پریودی داشتم دلدرد زیااد با یک روز تاخیر فهمیدم باردارم

ان شاالله باردار باشی منم این ماه ۳تا فولیکول غالب داشتم و امروز ۹ازادسازی ولی هیچ علائمی ندارم

درد پریودی هم میتونه نشونه بارداری باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تیام🥰 مامان تیام🥰 قصد بارداری
منتظر نی نی منتظر نی نی قصد بارداری