منم تو همین وضعم
۱ روزم تاخیر دارم
انقد شدید میشه یهو ک نوار میذارم ولی فعلا ک نشدم
کاش این ماه دیگ باردار باشم😭
منم این ماه3تا فولی غالب داشتم االان10روز ب موعدمه از صب انقد درد شدید پریودی گرفتم نمیدونم جرا شما چند روز ب موعدته
منم قبل اینکه بفهمم باردارم مثل همیشه درد پریودی داشتم دلدرد زیااد با یک روز تاخیر فهمیدم باردارم
ان شاالله باردار باشی منم این ماه ۳تا فولیکول غالب داشتم و امروز ۹ازادسازی ولی هیچ علائمی ندارم
درد پریودی هم میتونه نشونه بارداری باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.