۷ پاسخ

همه گ. وه خوردن عزیزم اصلا توجه نکن👍🏻😊

به حرف همه گوش نکن اگه بردی دکتر گفت اوکیه ینی بقیه از دکتر بیشتر میدونن
دختر منم سه ماهشه 6 کیلوعه

همه گه خوردن وزنش خوبه

خیلی هم خوبه پسر من ۳ ماهش بود ۶۱۰۰ بود

دخترمن چن روز دیگه ۴ماهش وزنش ۵۴۰۰
توروخدا ول کن حرف بقیه رو

خیلی خوبه بقران خواهر زادهم یه سالم دو کاهش از لحاظ قد و وزن خیلی بده بردیم هفت کیلو وزن داشت

بستگی به وزن تولدش داره میانگین روزی ۳۰ گرم باید وزن گرفته باشه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی