سلام جفت خلفی بده؟

۸ پاسخ

نه خیلیم خوبه

سلام نه

خلفی و قدامی بودن هیچ کدوم بد نیست
فقط جفت خلفی زودتر حرکت های جنین رو میفهمی
من جفتم خلفی از ۱۶ هفته حرکات رو حس میکردم

نه من دوتا بارداریام جفتم خلفیه

خوبه که منم خلفی ام
حرکت هارو قشنگ حس میکنم

ن پشت بچس یعنی

خلفی بهتر از قدامی هست

یه مدل جفت بارداری حرکات جنین وزود ترمیفهمی

سوال های مرتبط

مامان آقا صدرا مامان آقا صدرا ۹ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐥🩵🫀 مامان جوجو ممد 🐥🩵🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندقام مامان مامان فندقام ۵ ماهگی
مامان لیندا مامان لیندا ۲ ماهگی
مامان بچو🩵 مامان بچو🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا دخترم مامان آنیا دخترم ۳ ماهگی
مامان دختر مامان دختر ۱ ماهگی
مامان آیلین وسلین مامان آیلین وسلین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وپنجم بارداری