سرماخوردم گلوم در می‌کنه چیکارکنم

۵ پاسخ

سلام
اکه ابریزیش دارید میتونید قرص سیتریزین یا لوراتادین هر ۱۲ ساعت

کپسول اموکسی سیلین هر ۶ ساعت یک عدد
شربت دیفن هیدرامین میتونید مصرف کنید هر۶ ساعت

شربت لیمو عسل
قرقره با ب نمک

آب لیمو با نمک قرقره کن یکم بخور شب با صبح خوب میشی

مرتب آب جوش بخور

اب نمک قرقره کن
شربت دیفن هیدرامین قرقره کن
مایعات و شلغم زیاد مصرف کن
اکی نشدی بزو دکتر

اب نمک

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا ❤ مامان معجزه خدا ❤ هفته سی‌ام بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین🩵🫀 مامان رادوین🩵🫀 ۴ ماهگی