۷ پاسخ

اره گلم 🥰

من هفته 31
2183بود

۱۷۰۰بودم

عه من یادمه تو چندروز زودتر از من بیبی چکت مثبت شد🫠بعد اینکه ازمایش دادی منم بیبی چک زدم مثبت بود ازمایش دادم😅

من ۳۳هفته و۶روز ۲۷۰۰ بودم فکرکنم

اره خوبه

بستگی داره چقدر خطا داشته باشه . سونو هایی ک من میرفتم همه میگفتن بچه درشته بعد به دنیا اومد حدود ۲۸۰۰بود😅

سوال های مرتبط

مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته سی‌ویکم بارداری