برا منمگفتن ی کمکمه.مغزیجات و تخم مرغ و حبوبات بخور
منم دیروز رفتم ۳۰ هفته ۴ روز.۱۶۴۸
برا من ۱/۵۶۰بود دکترم گف وزنش کمه
من فکر کنم ۳۲ هفته رفتم سونو ۱۵۰۰ بود یک ۳۰ گرم کمتر
دختر من 2/370 بود دیروز دکتر سونو میگفت ماشالله چه تپله 😑 تازه حالا من زایمان طبیعی هم انتخاب کردم
خوبه عزیزم
نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.