خانوما تو ۳۰ هفته وزن بچه ۱۴۴۱خوبه؟شماها چقد بودین؟

۶ پاسخ

برا منم‌گفتن ی کم‌کمه.مغزیجات و تخم مرغ و حبوبات بخور

منم دیروز رفتم ۳۰ هفته ۴ روز.۱۶۴۸

برا من ۱/۵۶۰بود دکترم گف وزنش کمه

من فکر کنم ۳۲ هفته رفتم سونو ۱۵۰۰ بود یک ۳۰ گرم کمتر

دختر من 2/370 بود دیروز دکتر سونو میگفت ماشالله چه تپله 😑 تازه حالا من زایمان طبیعی هم انتخاب کردم

خوبه عزیزم
نرماله

سوال های مرتبط

مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی