۱۰ پاسخ

من هر نیم ساعت میبرمش سرپا میگیرم ولی کاری نمیکنه تو پوشک جیش میکنه

هیچی پسر من باز جوریه جیش میکنه پوشک عوض میکنم تو پوشک تمیز پی پی میکنه 🤣به قول برادر شوهرم تو پولامون پی پی میکنن 🤣🤣هوا گرم بشه میبرم حیاط دو سه ساعت بدون پوشک شلوار فقط پاش میکنم

من روزا کهنه میزارم شبا مای بیبی

من روزانه کهنه با شرت دکمه ای استفاده میکنم سبا کای بیبی و جایی ک بریم مای بیبی

تازه دختر من فقط تو پوشک تمیز و تازه عوض شده میرینه 😅🤣

الانک گرون شده پسرم الان عوض میکنم 5 دیقه بعد پی پی میکنه. خونه لامصب 5 دیقه جلوتر پی پی کن

هیچی تحمل

دیگه دارن بزرگ میشن من الان هر ۵ الی ۶ ساعت عوض میکنم اکر پی پی کنه که در میارم سریع میشورمش سایز ۴ معمولی میبندم و ۵ شورتی شبا

هییچی فعلا دخترم داره میرینه تو پولا😂😂

کاری نمیشه کرد ک چیزی سراغ داشتی ب ما هم بگو

سوال های مرتبط

مامان زینب گوگولی👼 مامان زینب گوگولی👼 ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱۲ ماهگی
مامان دلسا🩷 مامان دلسا🩷 ۱۲ ماهگی