من ده روزپیش ختنه کردم مطب با تامین اجتماعی ۲۲۵۰ نزدیک سیصد هم داروهاش فرداش هم بردم چکاپ سیصد ویزیت و دوباره نزدیک سیصد دارو ..ختنه هم باروش بخیه بود
بچم ۴۰ روزه بود .بیمارستان دولتی بردیم ۴۰۰ تومن .
منم با دارو ۲۵۰۰ شد خیلی خوب هم ختنه شده
من ۲۱ روزگی بردم با داروهاش دو نیم شد
من ۳۵۰۰ دادم
سلام عزیزم من ۴۷روزگیش بردم پیش دکتر محمدعلی رسولی تاپ تهران و خیلی راضی بودم ۴۵۰۰ دادم و اگر امکانشو داری بیا تهران اگر نه حتما پرسو جو کن تو شهر خودتون بهترین جراح و اولوژیست خوب ببری چون خیلی حساسه گلم
من پسرم ۴۹ روزه بود انجام دادم با وسایل و دارو ۲۵۰۰ شد
من پسرم ۲۸ روزه بود بردم ختنه کردم همون روز اول خیلی گریه کرد بعدش خوب شد هر چی کوچیک تر باشه به نظرم دردش کمتره چون نمیفهمه
من بردم بیمارستان صارم ۵ تومن
ببری بیمارستان یه هزاری خرجت نمیره مطب شخصی نزدیک 1500میشه
من تقریبا ۲۰ روز پیش کردم ۱۸۰۰ با وسایل و دارو تقریبا ۲۲۰۰ شد
من پسرم ۴۴ روزش برد بردمش شد ۱و۵۰۰
۱۵۰۰با دارو با بیمه بدون بیمه ۲تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.