دخترم سه سالشه لواشک میخواد میتونم بهش بدم

۵ پاسخ

برای دندون خیلی بده . بدتر از شکلات و شیرینی است اگه میخواد که ندی بدتره ولی کم بهش بده

من خودم درست میکنم خیلی دوست داره

اره چرا ندی

اگه خودت درست کردی بده چون بهداشتی باشه اشکال نداره

آره بابا

سوال های مرتبط

مامان محمدهادی و مهنا مامان محمدهادی و مهنا ۲ سالگی