دوستان کسی هست ک وقتی پاراکید میده ب بچش بالا بیاره؟

۶ پاسخ

استامینوفن ساده بده
پاراکید بخوای بدی باید بیس دقیقه قبل و بعدش بچه هیچی نخوره وگرنه بالا میاره

اره پسر من بهش شربت استامنیفون میدم

آره پسر من رفلاکس داره پاراکید اصلا بهش نمیسازه چون با اسانس توت ف نگیه و رفلاکس و تشدید میکنه یا شیاف استا بزار یا امیفن موزی بده

اگه تب داره خیار رنده کن بزار براش

من هرمدل استامینوفن دادم همینجوری شد

اره بچه من اینجوریه

تاریخ انقضاشو نگاه کن

سوال های مرتبط

مامان ماهلیـن🧸 مامان ماهلیـن🧸 ۱۷ ماهگی
مامان روشنا☀️ مامان روشنا☀️ ۱ سالگی