سلام خانما میشه بگین این مدفوع طبیعیه یان

تصویر
۱۱ پاسخ

من بچم امروز یکی دو بار که پی پی کرد درست بود ولی بعد ژله ای بود کسی می‌دونه از چیه؟

بچه منم تا الان همینجوری پی پی میکنه

آره دختر من بعد یکی دو روز امروز پی پی کرد اینطوریه

برا دختر منم اینه سه روز ی بار یا دوروز ی بار رنگشم همینه

فکر کنم اسهاله

طبیعی هست عزیزم

رنگش طبیعیه ولی خیلی ابه به نظرم اسهاله

طبیعیه

چند بار در روز داره ؟

دو ماهگی اره

پسر منم دو ماهه همش اینجوریه پی پیش

سوال های مرتبط

مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی