۵ پاسخ

عروق خون رسانی.
ضربان قلب بچه حتی تامه اخر اصن ازروی شکم حس نمیشه.الان ک اون فندوق فک کنم ۸ هفته قلبش تشکیل بشه هنوز

خون رسانی بچست برای منم همین بود تو بارداری اول

بچس خب. دختره

بله بخاطر عروق خونرسانی و لانه گزینی هست.
طی اینکه بچه بزرگ‌میشه ،اینجوری میشه

عزیزم از کی نبض هارو احساس کردی من یازده روز مونده به پریودم تو اقدامم ولی نبض احساس میکنم

سوال های مرتبط

مامان بادوم زمینی🥜 مامان بادوم زمینی🥜 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان so...🩷sa..🩵 مامان so...🩷sa..🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری