سلام مهربونا رو چند باشه تب حساب میشه

تصویر
۵ پاسخ

این شروع تب عزیزم

به اینا باید نیم درجه اضافه کنی

بالای ۳۷ دکتر به من گفت تبه

الان تبه گلم چون باید نیم درجه هم اضافه کنی الان دمای بدنش ۳۷.۹ هست

سلام عزیزم 37/5 به بالا تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس‌ویاسین مامان امیرعباس‌ویاسین ۵ سالگی
مامان توت فرنگی خانوم مامان توت فرنگی خانوم ۵ سالگی
مامان سهیل مامان سهیل هفته دوم بارداری