سلام وقت بخیر دوستان علائم جفت پاین چیه؟

۷ پاسخ

هنو انومالی ندادم هفته اینده دارم

من هیچ علائمی ندارم فقط سمت راست شکمم خیلی سفت ودردناک

من جفتم پایین بود علائمی نداشتم فقط یکبار لکه دیدم .

انومالی گفت بهتون پایینه؟

سمت راست شکمم خیلی سفت میشه درد داره

دقیقا همینه

یجوری انگار بچیزی تو واژنته..

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قلبم👣🩵🐣 مامان قلبم👣🩵🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان محمد صدرا 💙 مامان محمد صدرا 💙 ۸ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی