کیا ۱۱هفته و۶روز رفتم ان تی دکتر احتمال داد ک چیه ؟

۸ پاسخ

من رفتم گفت دختره ولی انومالی پسر شذ

من دوازده هفته تمام رفتم احتمال داد حتی آخرش گفت صد در صد پسره.حالا برای بعضی ها معلوم نمیشه و اینکه بستگی به دکتر هم داره

من دوازده هفته و یک روز رفتم ولی سونوکفت یازده هفته و پنج روزی و احتمال دخترداد

یکم دیر تر برو

چرا صبر نمیکنی ۱۲ هفته ب بعد بری؟

من رفتم سر دخترم بهم گفت دختره واقعا هم دختر بود

من رفتم گفت ریزه مشخص نیست

مشخص میشه؟

سوال های مرتبط

مامان یارا و اَبرک☁️🫐 مامان یارا و اَبرک☁️🫐 هفته بیست‌ودوم بارداری