به وقت ۳۷ هفته و یک روز 😍

تصویر
۱۵ پاسخ

عکس پروفایلت قشنگه بابرنامه درست کردی یا اتلیه گرفتی ؟؟؟بدبختی شکمم ندارم برم ی عکس بگیرم 🤣🤣🤣

🥰🥰😍😍😍😍

دقیقا باهمیم منم چشم انتظارم.وزن نی نیتون چقده؟؟

من نوزدهم وقت زایمانه 🫠

الهییییی 😍

من ۳ شنبه زایمانمه
۳۷ هفته‌ و ۴ روز

یک روز ازمن جلو هستی

وقت زایمانت کیه عزیزم

منم ۳۷ هفته و ۱ روزم😁

عزیزم طبیعی زایمان می‌کنی یا سزارین

هفتمون با هم یکیه ولی تاریخ من ۲۰ ام هست

فکرمیکردم فقط خودم ورم دارم🙈

ماشاا… عزیزم😍سزارین هستی یا طبیعی؟

ای جانم دیگه چیزی نمونده ب اومدن نی نی

گودووووودیگ نزدیک آزادیته هااا😍🥹

سوال های مرتبط

مامان آروین و آنیل🎀 مامان آروین و آنیل🎀 ۲ ماهگی
مامان سلین💟 مامان سلین💟 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شهرزاد🥹 مامان شهرزاد🥹 ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولوم💙 مامان فندق کوچولوم💙 ۵ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی