۲ پاسخ

استا سر قت بده هبچیش نمیشه
قنداقم بکن وقتی ازبهدلشت اومدی

شما تب سنج گرفتی؟
چ مارکی داری؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۸ ماهگی
مامان سامیارونینی❤ مامان سامیارونینی❤ ۱۱ ماهگی
مامان موطلایی 👶🌹♥️ مامان موطلایی 👶🌹♥️ ۶ ماهگی