۱ پاسخ

وقتی بچه تب داره پاها خنک هست که نشونه خوبی نیست یعنی حرارت داره میره بالا اگ‌ بعد‌ دادن دارو پاها گرم‌شد یعنی تب داره خارج میشه و نشونه خوبیه.. ببین گردن و شکمش گرم‌ نیست؟ اگ‌ اینجاهام طبیعیه ینی تب نیست

سوال های مرتبط