کیابچهاشون بعدواکسن دوماهگی ذیگ سینه نگرفتن؟؟

۸ پاسخ

چ کوفتی داره تو واکسن‌های کوفتی

وای منم😭

وای منم همین مشکل رو دارم فک کردم بخاطر اینکه شیر خشک میخوره اخه تا روز قبل واکسن قشنگ سینه رو میگرفت

من 🥲

منم ازدیروز واکسن2ماهگی روزدم نی نی سینه رونمیگیره مقاومت میکنه چیکارکنم

من الان بعد واکسن 4روزه تو چالشم با همین مشکل

اصلاااا ربطی نداره

چرا از الان به واکسن فکر میکنی اخه😅

سوال های مرتبط