۶ پاسخ

عزیزم نمیشه گفت از الان ریزه یا درشته...
من پسرم همین بود الان هم ریزه
ولی خیلیا بودن بااین شرایط ولی درشت شدن

پسرم ۲۴۸۰باقد ۴۲به دنیا آمد الان ۴۷۰۰

عزیزم بسلامتی ناراحت نباش جونش سلامت شیر میخوره خوب میشه

چند هفته دنیا اومده؟ شیر خشک میدی؟

من بچه اولم تا رفتم توماه نهم کیسه آبم سوراخ شد زایمان کردم
فقط پسر من قد ش۴۹بود بعدش خوب شد
اما خوب اوایل همینه ریز هستند
چند هفته زایمان کردی

من پسرم بدنيا اومد ٢٣٠٠ بود الان دوماه و نيمشه ٤٥٠٠

سوال های مرتبط

مامان سامیارونینی❤ مامان سامیارونینی❤ ۱۱ ماهگی