سلام مامانا
وزن ۳/۴۰۰ واسه ۳۷ هفته خوبه؟

۶ پاسخ

اونوقت من دعا دعا میکنم بچم تا چهل هفته حداقل ۲۸۰۰ بشه🥲🥲🥲چرا خببببببب

من 37 هفته 3200 بود 38 هفته 5 روز دنیل اومد 3600

من ۳۶ هفته .. ۳ کیلو بود
دکتر گفت خوبه

مال نی نی شما هم قطعا عالیه

من فک نمیکنم الان 2500باشه

عالیه

عالیه😍😍

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان قرص قمر 🌜 مامان قرص قمر 🌜 ۲ ماهگی