۹ پاسخ

متاسفانه زایمان سخت میکنه این طول سرویکس

۴۰برا اولا خوب بود الان باید پایین باشه😂

انقدری خوبع کع زایمان طبیعیت سخته😑🤣

اولش برای اینک ی موقع خطر سقط جنین نباشه خوبه ولی الان ک ۳۷, هفته ای زایمان طبیعیت اذیت می‌کنه یکم باز مشخص نمیشه شاید یهو بیاد پایین

عالیه

والا این دیگه زیادی خوبه طوری که ممکنه زایمانتو سخت کنه

چی فکر کردی خواهر خوب چیه عالیه 😁😁

اولا ک‌خوبه دوما اصلا دیگ طول سرویکس مهم نیست

خوب نیست.عالیه

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان آوین🍒 مامان آوین🍒 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام ۸ ماهگی