۵ پاسخ

توو هفته یکم بالای ولی خوب 😂😂😂
مال من ۲۰ شده لعنتی 😢تو استراحت به سر میبرم

برا هفته تو خوبه ک.
من تو هفته شما ۱۸ بودم.الانم ۱۶🥲🥺

بین ۳۹ تا ۲۷ باید باشه

خوبه خودتو چشم نزن😂

طول سرویکس یعنی چی

سوال های مرتبط

مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری