توی این هفته دندون درد داشتین ؟؟؟؟

۷ پاسخ

من از اول داشتم اجازه عصب کشی و کشیدن ندادن فقط گفت مسواک بزن نخ دندون بکش قرص کلسیم تو با ویتامین دی سر موقع بخور ولی واقعا هم بعد تاثییر میزاشت استامینوفن ساده فقط میتونستم بخورم

دوروزه شروع شده ...

شیر زیاد بخور

شدیدددددد

من داشتم رفتم عصب کشی کردم دیگه طاقت نداشتم

دقیقا منم

من دارم جوون میدم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان نیهاد🩵نیلا🩷 مامان نیهاد🩵نیلا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حنانه‌خانوم🤎 مامان حنانه‌خانوم🤎 ۷ ماهگی