۱ پاسخ

درد پریودی که گاهی اتفاق می افته، فقط سعی کن زیاد است استراحت کنی
سرگیجه هم می‌تونه از قند یا فشارت باشه عزیزم یا می‌تونه به دلیل هورمون ها اتفاق بیافته چکاب و آزمایش های دوره ای انجام بدی خیالت راحت میشه

سوال های مرتبط

مامان حنانه‌خانوم🤎 مامان حنانه‌خانوم🤎 ۷ ماهگی
مامان نیهاد🩵نیلا🩷 مامان نیهاد🩵نیلا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد