تو هفته من کسی کمی احساس درد پریودی میکنه
دلیلش چیه ؟

۳ پاسخ

بله عزیزم
طبیعی هستش مگر دیگه به واژن و مقعد و با درد همراه باشه
برو بیمارستان

منم اینجوریم استراحت میکنم بهتر میشم
یا حالتی که هستم و عوض میکنم

منم دارم میگم نکنه دهانه رحمم باز شده

سوال های مرتبط