۴ پاسخ

من از دیشب درد پریودی داشتم🥲

اره زیاد
کمرم درد میگیره میخابم خوب میشم

اره زیاد

طبیعی ،خصوصا اگر توی واژن ولی اگر شکمت درد میگیره باید بری ببینی شاید زایمان زودرس داشته باشی،اما‌در کل توی این هفته ها طبیعی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سلین و‌ لنا👧🏻💕 مامان سلین و‌ لنا👧🏻💕 هفته چهلم بارداری