اینم سر پسرم از نیم رخ
طبق تاپیک های قبل

تصویر
۹ پاسخ

خیلیم خوبه عیب رو بچه نزار عزیزم

خوبه که

حالا کوچولوی شما خدا حفظش کنه سرش بزرگ نیس نگران نباش گاهی رشد زیاد میشه گاهی کند میشه

زیاد حساس نباشم میفهمم حالتو درک میکنم من دخترمو بردم متخصص گف سرش بزرگه ینی میخاسم قش کنم از ترس گف ببری سونو سر تا مرز سکته رفتم بعد نگو اشتبا اندازه زده بود گف ببخشید اشتبا اندازه گرفتم دور سر دختر من ۶ ماهگی ۴۴.۵ بود ۷ ماهگی ۴۵ شده بود بهداشت گف نرماله ولی باز گاهی این فکر عین خوره منو میخوره ک سرش بزرگه خلاصه مادر بودن سخته

عادیه موهاش بلند بشه بهترم میشه

مگه چیه؟؟؟برا پسر منم این شکلیه.تا بدتره

عالیییی

همیشه هم به بهداشت اعتماد نکن انقدر استرس میدن،به منم همچین چیزی گفت،ولی من وقتی بردمش دکتر گفت همه چی اوکیه

کله به این قشنگی چیکار بچه داری
وقتی دکتر میگه مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان پرتقال🍊لیمو🍋 مامان پرتقال🍊لیمو🍋 ۱۱ ماهگی
مامان رُهام کوچولو🩵 مامان رُهام کوچولو🩵 ۱۳ ماهگی