۶ پاسخ

برای من بخاطر لکه بینی ک داشتم گفت از روز ۲۰ سیکل بخورم ب مدت پنج روز ...و گفت اگر لکه بینیم بخاطر افت پروژسترون باشه این قرص جبرانش میکنه و تنظیم میشه و اگرهم بارداری اتفاق بیفته جای جنین رو سفت میکنه و لانه گزینی محکمتری اتفاق میفته

سینه هات درد نمیکنه

آهان من از ۱۵ گفت بخور

اینم دومی

تصویر

اینه منم میخورم

تصویر

برای تنظیم پریود

سوال های مرتبط