کسایی که میخوان سزارین انجام بدن از کدوم قستمش بیشتر ترس دارید؟

۱۲ پاسخ

من از فشار دادن شکم میترسیدم واسه بارداری اولم...که اصلا متوجه نشدم

من از پاشدن بد عمل

فشار شکم

سوند و بی حسی

وای من از فشار دادن شکم بعدش میترسم دوبار تجربشو دارم هردو رو هم بیهوشی بودم سه بار اومدن شکممو فشار دادن فقط جون از تنم میرفت از دردش با اخرین توان جیق می کشیدم این بار میگم فقط بیحسی شاید کمتر درد بکشم. خدا خودش به هممون کمک کنه یکی هم از سند گذاشتن بدم میاد حس بدی داره تا بالاها میسوزه حس میکنی همش دسشویی داری

از هیچ قسمتش😂البته ازاون قسمتی که رحمو فشارمیدن میترسم ولی میخوام به دکترم بگم وقتی بیهوشم این کارو بکنه.

ازهمه ی قسمتا😐😐🤣🤣🤣
چون تجربه نداشتم کلاسخته

امپول بی حسی

از قسمت بی خوابی و اولین بار بلند شدنش
کلا ده روز اول واقعا سختههههههه

فکنم بعد عمل

بی حسی کمر😭😭

اولین بلند شدنش

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری