۲ پاسخ

نیلو که من اصلا راضی نبودم
من غرب تهران
بارداریم رو تمام سونو هام رو رفتم پیش دکتر شراره کتابی
ندیدم بهتر از ایشون حقیقتا 👍

نیلو اصلا خوب نیست
پیشنهاد میکنم بری پیش دکتر مرصوصی ببین عالیه
ولی خب شرقه
هم دکتر زنانه هم سونو
تشخیصش عالیه

سوال های مرتبط