پسر منم شب تا صب که خشک خشکه
بخاطر کم آبی هسته بهش تندتند شیر بده
دخترمنم اینجوری دکترش کف احتمالا بدنش کم آب شده یاعفونت گرفته فردامیخام ببرم ازمایش
دختر منم اینطوری شده نمیدونم چرا
بچه منم همینجور شده دلیلش هم نمیدونم چیه😢
صبح ساعت ۹ پوشکش باز کردم تا ۴ بعدازظهر فقط یه بار ادرار کرد
معمولا دليلش كم آبيه شير بيشتر بايد بخوره فكنم
دختر منم خیلی ادرارش کم شده بردم دکتر بی اشتهام شده مشکوک به عفونت ادراریه گفت
چن وقته ؟ خوب شیر میخوره ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.