دکتر برای جفت پایینم شیاف نوشته
واژینال استفاده کنم یا معقدی؟

۷ پاسخ

مقعدی

حتما شیافو بذار
مقعدی
منم جفتم پایینه

چرا دکتر گفته حتما استفاده کن سرخود چیزی رو قطع وصل نکن اره دردایه خفیف طبیعی

طبیعیه عزیزم پرژسترون ۱۰۰برات نوشته یا ۴۰۰من ۸ساعتی میزارم

ان تی انجام دادم ارژانسی خون ریزی داشتم

من مقعدی مصرف میکنم همین مشکل دارم طول سرویکسم کوتاهه

فکر کنم واژینال
آخه مقعد ک نباز نیس

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 😍پناه‌وتودلی😍 مامان 😍پناه‌وتودلی😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ادیب مامان ادیب هفته هجدهم بارداری