برا من نفخ میاره
نه اصلا
نه من این عوارض نداشتم ولی به دکترت بگو یه مدل دیگشو برات بنویسه شاید بهت نمیسازه واسه من اکتوژست بهتر از فرتیژست بود
من یدونه استفاده کردم اسهال شدم🤣🤣
من روزی سه تا شیاف میزاشتم با یدونه آمپول پروژسترون ولی مشکل گوارشی نداشتم چون خود بارداری باعث کند شدن حرکت روده و یبوست میشه
شیاف چون چربه اسهال میکنه آدم رو، سعی کن قبل خواب بذاری یه چن ساعت بمونه و خوابم باشی چیزی نفهمی، بعدش برو دستشویی
نه من که مشکلی ندارم باهاش🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.