اونکه راهی نداره فقط رها کن سعی کن بیشتر غذاتو چیزی درست کنی که نفخ نداشته باشه
چایی نبات بخور
راه برید قدم بزنید
من آب لیموترش رو تو یک لیوان آب میریزم میخورم اوکی میشه
من عرق نعنا میخورم🤰🏻🥴
دکتر به من کپسول نعنا باریج داد
نه خواهر هممون درگیریم کاریش نمیشه کرد🥲😂😂😂
عرق نعنا بخور از دکتر پرسیدم بهمگفن
من فمی لاکت میخورم .بهتر میشم اما بازم هست
دکتر گفت ادمس بجووو
عزیزم بقول دوستان رها کن
ولی خب نعنا تازه همراه چای دم بده با عسل شیرین کن بخور
همه اینا که گفتن عالیه،خوردن فلفل دلمه توی همه غذاها کمک میکنه ، نفخ شکنه و یه باره با یه دستشویی رفتن،سبک میشین
رها سازی آزادش کن بره پی زندگیش
من اش رشته خوردم حبوباتش خیس خورده نبودن دیگ خودتون بفهمید چقد اوضاع خیطه قید ابرو رو زدم 😂😂😂🥴🥴
من شبا پرتقال و نارنگی و انار و شام زیاد و سنگین و ترشی که میخوردم شبا نفخ میکردم و باید درازکش ولو شی رو تخت یا زمین(به پهلوها)تا یکم بهتر شی
عرق نعناع همراه آب قاطی کن بخور
من الان خونه مادرشوهرمم گوز دارم نمیتونم بزنم😂 آخه صدا بلند داره
فاموتیدین میخورم من
من دکترم قرص ژری لاکت برام تجویز کرد خوب بود راضی بودم
فقط سعی کن موادغذایی نفاخ روکمتر مصرف کنی
به من دکتر قرص دایکتیمون داد راحت شدم
شکمتون رو گرم کنید با بستن یه روسری و دراز بکشید
شل کن و لذت ببر🤣🤣
حتماً شکمتو گرم کن با یه شال یا چادر خیلی شل ببند ، منم سه چهار روز در پیچه داشتم بستم امروز خوب شدم
قرص دایمتیکون دکتر داده میخورم خوب میشم
شکمتو حوله داغ کن یا برو نزدیک بخاری حسابی گرم کن شکمتو خیلی زود خوب میشی
من نفخ میکنم حتی خودموراحتمنمیتونم بکنم حالا نمیدونم نفخه یا یه چیز جدیده
بگوز🤣🤣
تنها راهش رها کردنه
ن والا راهی نداره ، نفخ هستش ، من اول بارداری داشتم
تنها راهش اینه هر وقت اذیت بودی بری دسشویی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.