۸ پاسخ

شکلاتیش که به نظرم خوشمزس،من همینو می خورم

من موز گرفتم
مزه شیر موز پاکتی مغازه رو میده

من موز و توت فرنگی میخورم.... خوبه که ....قابل خوردنه!
با شیر میخورم هر دو روز یک بار

امامزه شون مثل هم هست

دماغتو بگیر خوردنی نمی‌فهمی چیزی
منم بالا میوردم ولی دماغمو گرفتنی چشامو میبستم نمیفهمیدم

ترومام خیلی بهتره اماگیرنمیادچون خارجیه من که خیلی گشتم

منم هم موز هم کاکائو گرفتم نتونستم بخورم موندم چیکار کنم ☹️🫤

کاکائوشو تاحالا امتحان کردی؟

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان سِپنتا مامان سِپنتا ۹ ماهگی