۳ پاسخ

من از اول دو می‌بندم فقط دوبسته کوچیک صفر بستم تو بیمارستان اونم دیگه دو می‌بندم با اینکه وزنش هم کمتر از ۳کیلو بود

هر بچه ای فرق داره من الان بچم دوماهه هست سایز سه براش خوبه دیگه ۴ باید بخرم دوهفته دیگه

بستکی ب جثه بچه دارع خب
بین خط نندازه و تنگ نباشع

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان آرسام جووون 😍 مامان آرسام جووون 😍 ۲ ماهگی
مامان ثمین و نیلا مامان ثمین و نیلا ۱۶ ماهگی
مامان 💞آتوسا خانم💞 مامان 💞آتوسا خانم💞 ۱ ماهگی