خانوما دیشب عدسی خوردم معدم درد میکه چیکار کنم ؟

۵ پاسخ

شربت آدی ژل یا قرص فاموتیدین بخور.تو بارداری مجازه.من سابقه معده درد دارم همش دارم شربت میخورم

چای عرق نعنا و نبات یا عسل بخور

ترشت نکرده؟؟

یه چایی نبات بخور عدسی هم تا سه ماه تموم نشده کمتر بخور قاعده اورع

سردیت شده
یچیز گرمی بخور رفع بشه

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی