۱۰ پاسخ

من ندادم ب پسر بزرگمو

بده برا تقویت استخوان و بینایی خیلی خوبه

بریز تو سر شیشه مک بزنه

از ۱۵ روزگیه

تو سرشیشه بریز بده تو دهنش میخوره اگر میترسی

بریز گوشه لپش هیچی نمیشه

اگ می‌ترسی بپره گلوش تا ۱۵ روزگی ام وقت داری ندی
میتونی آ د واکیدز براش بگیری گلو نمیزنه

برا استحکام استخون لازمه

منم همش یادم میره بهش بدم

حتمااا بده

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی
مامان زندگی مامان زندگی ۱۲ ماهگی