۸ پاسخ

ایشالا دو سه روز دیگه یه مثبت قشنگ میبینی

منم از ترس منفی نزدم 😐

زود زدی انشالله بارداری بی بی چکم به خیلیا منفی قشنگ میده 😂

خب زود زدی😐

چرا عجله دارید یک هفته بعد از اینکه پریود نشدید بزنید

ان شالله مثبت بشه تا روز موعدت

ای بابا خب زود زدی حداقل روز موعدت میزدی بهتر بود

من روز ۳۰ زدم منفی شد الان امروز روز موعدمه نمیدونم چی درانتظارمه بازم پناه بر خدا

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری