به وقت آزمایش ۲۴هفته خیلی سخت بود

تصویر
۱۰ پاسخ

من ک اصلا هیچیم نشد
حتی شربته چسبید بهم😂

قابل تحمل

من تازه جمعه آزمایش خون قند 2 مرحله ای دادم دیگه تا 28 هفته دکتر ندارم بعد 28 هفته امکان داره این آزمایش بدن؟

خوشمزه بود ک😅 منم هیچیم نشد

وای عاخی یادش بخیر

منم همین نیم ساعت پیش خوردم الان منتظرم برم دوباره خون بدم
ولی برای من فکر کنم ۵۰گرم زده بود وزنشو
خیلی هم خوشمزه بود بنظرم ولی الان احساس سرگیجه دارم

الان طعم دارش کردن
من ده سال پیش ک بارداربودم رفتم مزه افتضاحی داشت

من اینو با آب خنک قاطی کردم مزه بهشت میداد بازممممم می‌خوامممم🥹🥹🥹🥹🥹😩

من که باید دوهفته دیگه برم از الان غمگینم سرش😂🫣

منم الان انجام دادم واقعا از شیرینی حالم بهم میخوره به سختی خوردمش

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هلیا جونم مامان هلیا جونم ۳ ماهگی
مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری